מה ארגונים ללא מטרות רווח צריכים על מנת לפעול לגיוס כספים עבור עמותות?



גיוס כספים לעמותות
מתחיל ברישום ניהול תקין של העמותה כקבוצה ללא מטרות רווח הפועלת למען שיפור החברה. לכל ארגון לא ממשלתי (NGO) יש מטרה ספציפית כמו חינוך, שירותי בריאות וניהול בתי יתומים ובתי אלמנות. ארגון לא ממשלתי צריך לזכור את מטרתו ולהכין בקשה מפורטת למענקים. 

איך ארגון לא ממשלתי יכול לפעות לגיוס כספים? 

גיוס כספים לעמותות הינו דאגה מרכזית של כל עמותה בגלל התהליכים המורכבים אבל יש כמובן תקווה, עמותות יכולות לקבל מימון בקלות, ממקורות שונים כולל קרנות ותאגידים, סוכנויות ממשלתיות ותורמים בודדים. עם זאת, העמותה נדרשת להכין תוכנית על מנת לפנות לתורמים פוטנציאליים. האם תוכל למצוא תורמים פוטנציאליים עבור העמותה שלך? כאן חברת גיוס כספים יכולה לסייע לך ולעמותה שלך. תנאי הכרחי הוא ניהול תקין של העמותות 

מהי חברת גיוס כספים? 

בהתחשב בקשיים שעומדים בפני עמותות בגיוס כספים, מומלץ לערב חברת גיוס כספים. זוהי חברה שתפקידה העיקרי הוא לחבר תורמים עם ארגונים לא ממשלתיים. החברה פועלת לאיתור תורמים פוטנציאליים, כתיבת בקשות למענקים, פנייה לתורמים עם בקשות ומעקב אחר תורמים פוטנציאליים. חברת גיוס הכספים תייעץ ותלווה את העמותה בכל הקשור בניהול תקין של עמותות. 

על העמותה לפעול לפי הכללים של ניהול תקין של עמותות אשר נקבעו עבור ארגונים ללא מטרות רווח. לדוגמה, ארגון לא ממשלתי צריך להיות רשום ברשות הנוגעת בדבר. כמו כן, על העמותה להציג  מבנה ניהולי. חברת גיוס כספים יכולה לעזור להתאים את מערכות העמותה וכן וגורמים חשובים אחרים. 

מהם היתרונות בהעסקת חברת גיוס כספים לעמותות? 

תוצאות מובטחות באחוזים גבוהים

גיוס כספים לעמותות הוא נושא המצריך ידע ואינו קשה, אם יודעים למי לפנות, איך לפנות ומתי לפנות. הייתרון הוא שתאגידים מסוימים תורמים סכומים מהרווח שלהן למטרות סוציאליות וחברתיות משום שזוהי האחריות החברתית התאגידית שלהם והם מעוניינים להפגין את אחריותם. 

חברת גיוס כספים לעמותות תכין את העמותה שלך למפגש עם התורמים 

כאשר תורם משמעותי ורציני ירצה לבקר את העמותה שלך ע"מ לבחון את העבודה המעולה שעושה העמותה. בסיטואציה כזו, חברת גיוס הכספים לעמותות תסייע לך בהכנת הביקור. החברה תכין את העמותה שלך לביקורים של תורמים פוטנציאליים. מנהלי החברה ילוו את התורמים ויעזרו להם להבין את מטרות ופעילות העמותה. 

ניהול תקין של עמותות מהווה אחריות משפטית 

ניהול תקין של עמותות מהווה חובה הכרחית כדי לקבל מענקים. זה הדבר הראשון שתורמים בודקים  בארגונים ללא מטרות רווח. אם העמותה שלך מצייתת לכל הכללים והתקנות, הסיכויים שלך לגיוס כספים משתפרים משמעותית.


Comments

Popular posts from this blog

איך עושים גיוס כספים לעמותה?

מה צריך בשביל גיוס כספים לעמותה?

מאיפה מגיע הכסף לארגונים לא ממשלתיים?