מי יכול לסייע בגיוס כספים לעמותות?

 


ישנן חברות העוסקות בגיוס כספים לעמותות. זה תחום עיסוקם והם מספקים סיוע לעמותות מוסדרות. אם אתם מנהלים ארגון לא ממשלתי (NGO) וברצונכם להקל על מאמצי גיוס הכספים, תוכלו לפעול בשיתוף פעולה מקצועי במיקור חוץ כדי לבנות מאגר קרנות שיתרמו לעמותה 

היתרונות בהעסקת חברת ייעוץ העוסקת בגיוס כספים לעמותות 

תנו למומחים לעשות עבורכם את העבודה 

גיוס כספים הוא אתגר גם עבור עמותות מבוססות שכן הדבר כרוך במאמצים רבים של איתור תורמים פוטנציאליים, פנייה לתורמים עם בקשות המענקים של העמותה, לימוד התורמים לגבי התוכניות שלך ועדכון שלהם לגבי אבני הדרך שהושגו והתוכניות הקרובות. מומחה יעשה זאת עבור העמותה שלכם באופן המיטבי והמקצועי ביותר. 

שיתוף במאמצים וחלוקת אחריות 

מומחה חיצוני יסייע לך בחלוקת האחריות שלך וכן בתהליך רישום עמותה, הכנת דוחות, מילוי מסמכי הציות לחוק והכנת הערכות תקציביות. ואתם כמנהלי העמותות תוכלו להקדיש את זמנכם לתוכניות העמותות במקום לדאוג לגיוס כספים לעמותות. 

היו מחוברים ומקושרים עם התורמים שלכם 

הדרך הטובה ביותר ליצור קשרים ולשמר אותם מול התורמים הרלוונטיים לכם היא לשכור מומחה לתפקיד. המומחה ייקח על עצמו את האחריות לאתר תורמים פוטנציאליים עבור העמותה ויעדכן את התורמים לגבי העמותה. המומחה יהפוך למנהל יחסי הציבור שלכם וייקח אחריות לפיתוח וחיזוק הקשרים האישיים שלכם. 

קבל ייעוץ בזמן הנכון 

גיוס כספים לעמותות דורש הסדרת מסמכים שונים ורבים. מומחה יכול לסייע בהשלמת כל המסמכים הדרושים לקבלת מענקים. המומחה יבצע עבורך כתיבת בקשות מקצועיות ומלוטשות למענקים ובמעקב הדוק אחר תורמים רלוונטיים. כמובן שהדבר יפנה לכם זמן לניהול העמותה שלכם. 

שקט נפשי ע"י חלוקת תפקידים 

המומחה העומד לשרותך, יטפל בקמפיינים או במאמצי גיוס התרומות, ואילו אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו סיוע משמעותי ואמיתי. המומחה יוודא שתקבל כספים עבור התוכניות שלך ושכל התוכניות שלך ימשיכו לפעול. מומחה יכול לסייע לעמותה שלכם בצמיחתה והתפתחותה. 

היה בטוח 

שיתוף פעולה עם מומחה לגיוס כספים יעצים ויחזק את הביטחון שלך בתהליך. כך לדוגמה, אם תורם משמעותי ואיכותי ירצה לבקר במשרדי העמותה על מנת לבחון את עבודתכם, המומחה יבוא לעזרתך בהכנת ואף בליווי הביקור. 

איש המקצוע יבצע את כל הסידורים הדרושים כמו הכנת מסמכים המשקפים את רישום העמותה בנדרש בחוק, פרויקטים מוצלחים ופרויקטים קרובים לשיקול התורם.


Comments

Popular posts from this blog

איך עושים גיוס כספים לעמותה?

מה צריך בשביל גיוס כספים לעמותה?

מאיפה מגיע הכסף לארגונים לא ממשלתיים?